Wczytuję dane...

DARMOWA WYSYŁKA JUŻ OD 50ZŁ

ZAMÓW TELEFONICZNIE 
801 011 338 lub SMSem 724 689 275
Wszystkie nasze paczki są DYSKRETNE

Gwarancja: 24 miesięcy
Realizacja zamówienia: 1 dni
Producent: Aliness

Spirulina Hawajska Pacyfica® x 90 tabletek

34,90 PLN

Spirulina Pacifica®

Pure Hawaiian Microalgae

 

Suplementdiety

90 tabletek 

 

Aliness Hawajska Spirulina Pacifica® to suplement diety zawierający algi Spirulina Pacifica pochodzące z czystych wód basenu Pacifiku Kailua-Kona na Hawajach (USA) osuszonych  przy użyciu opatentowananej technologii Ocean Chill Drying™ (patent nr 5,276,977 USA) zapewniającej najwyższą jakość oraz biodostępność wszystkich składników  odżywczych

 

 


Firma Cyanotech była pierwszą firmą wytwarzającą mikroalgi na świecie, która otrzymała certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie braku pestycydów, środków chwastobójczych oraz organizmów modyfikowanych genetycznie.

 

 

Składniki

1tabletka

6tabletek

SpirulinaPacifica®

500mg

3000mg


Działanie:
Spirulina utrzymuje prawidłowy poziom cukru.
Spirulina wzmacnia naturalne mechanizmy obronne.
Spirulina wspiera odporność organizmu.


Składniki: Spirulina Pacifica (Algi Arthrospira platensis), substancja przeciwzbrylająca: krzemionka koloidalna.

Zalecana dzienna porcja do spożycia niezbędna do uzyskania korzystnego działania produktu: 2 razy dziennie po 3 tabletki, po jedzeniu.

Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
Zaleca się stosowanie zróżnicowanej diety i zdrowego trybu życia.

Warunki przechowywania: Przechowywać w temperaturze pokojowej w sposób niedostępny dla małych dzieci. Chronić przed wilgocią.

Zawartość opakowania: 90 tabletek po 500 mg


Miejsce pochodzenia: Hawaje, Kailua-Kona, USA.

 

Opis

Spirulina to jedna z najzdrowszych i pełnowartościowych roślin. Są to niebiesko-zielone glony, nazwane algami. Algi są źródłem wielu cennych składników budulcowych oraz odżywczych. Algi jako pierwsze pojawiły się na świecie 3,5 miliarda lat temu i przetrwały do dziś.

Spirulina składa się w 58-62% z pełnowartościowego białka z kompletem 18 aminokwasów i beta karotenu. Spirulina zawiera ponadto: kwas gamma linolenowy (GLA), gamma linolowy, chlorofil, c-fikocyjaninę, dysmutazę nadtlenkową (S.O.D), minerały, witaminy, w tym kompleks witamin z grupy B.

Aliness Hawajska Spirulina Pacifica®
Hawajska Spirulina Pacifica® to algi pochodzące z czystych wód basenu Pacifiku Kailua-Kona na Hawajach w USA. Kailua Kona na Hawajach ma najlepsze na świecie warunki klimatyczno - środowiskowe do produkcji spiruliny.
Spirulina Pacifica® pochodzi z jednej z najstarszych hodowli spiruliny na świecie, należącej do firmy Cyanotech Corporation, współpracującej stale z licznymi placówkami naukowymi w USA i Japonii.
Długoletnie doświadczenie hodowlane zaowocowało udoskonaleniem zwykłej odmiany spiruliny platensis, czyniąc ją jedną z najwartościowszych w porównaniu do spiruliny z innych światowych hodowli. Firma Cyanotech do hodowli nie używa środków chemicznych - pestycydów, herbicydów, a proces suszenia i tabletkowania jest opatentowany i odbywa się bez żadnych strat składników odżywczych (proces odbywa się w niskich temperaturach i braku dostępu tlenu).
Hawajska Spirulina Pacifica® posiada znacznie wyższą zawartość kluczowych składników odżywczych niż inne produkty tego typu.

Hawajska Spirulina Pacifica® jest uprawiana przy użyciu 100% wody pitnej z hawajskich warstw wodonośnych oraz czystej wody oceanu bogatej w 94 minerały.
Hawajska Spirulina Pacifica® znajduje się w tzw. Biosecure Zone (bio-bezpiecznej strefie), czyli miejscu wolnym od zanieczyszczeń, pestycydów, odpadów przemysłowych oraz środków chwastobójczych. Jest to środowisko najbardziej zbliżone do naturalnego. Szczegółowa kontrola jakości odbywa się na każdym etapie produkcji. Ostrożność ta jest uzasadniona, ponieważ spirulina należy do alg niebiesko-zielonych, które w niewłaściwych warunkach hodowlanych mogą wytwarzać niebezpieczne toksyny, które umiejscawiają się w strukturach komórkowych tych alg.

Aliness Hawajska Spirulina Pacifica® posiada liczne  międzynarodowe certyfikatówy jakościowe, takie jak ISO 9002, certyfikat koszerności, certyfikat Halal, produkcji GMP oraz certyfikaty bezpieczeństwa stosowania. Produkt  końcowy badany jest przez niezależne laboratoria w celu potwierdzenia jakości i bezpieczeństwa spożycia.

Hawajska Spirulina Pacifica® otrzymała status GRAS (Generally Recognised As Safe) od FDA (Amerykańska Agencja Żywności i Leków).

*Podane informacje zgodne z oświadczeniami producenta Cyanotech Corporation:
www.cyanotech.com
www.cyanotech.com/publications
 
    

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
(korzystanie z poniższego formularza nie jest obowiązkowe)

http://erozkosz.pl/fotmularz_odstapienia.pdf

Sprzedawca:

Firma Handlowo - Usługowa "Urlik"
Bartłomiej Urlik
33-340 Stary Sącz
Ul. Magazynowa 1
NIP 7342699142
REGON: 492837610

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.1.    Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

1.1.1.    pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz;

1.1.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl;

1.2.    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od Umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

1.3.    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1.3.1.    dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

1.3.2.    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

1.4.    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

1.5.    Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.6.    Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Konsument może zwrócić Produkt na adres:
Firma Handlowo Usługowa URLIK Bartłomiej Urlik
ul. Magazynowa 1,
33-340 Stary Sącz.

1.7.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

1.8.    Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

1.8.1.    Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

1.8.2.    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

1.8.3.    W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

1.9.    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • W której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • W której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

  • W której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • W której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

  • W której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;

  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • Zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Więcej informacji dostępne na stronie z regulaminem sklepu:

http://erozkosz.pl/Regulamin

Ogólne informacje o wysyłce.

1. KOSZTY:

Koszty wysyłki w naszym sklepie zależne są od wartości zamówienia, jak i od wyboru pośrednika który zajmie się dostawą.
W tej oto tabeli przedstawiamy dokładnie rozpisane koszty wysyłki

PŁATNOŚĆ Z GÓRY - PRZELEW TRADYCYJNY, KARTA KREDYTOWA, PAYU, TRANSFERUJ.PL

ŚREDNI CZAS OCZEKIWANIA
OD WYSYŁKI DO OTRZYMANIA

DO 99,99zł 100,00 - 199,99zł OD 200,00zł
Paczkomaty 24 1 dni 8,99zł 0,00zł 0,00zł
Odbiór w punkcie Poczta Polska 2 dni 9,99 zł 0,00zł 0,00zł
Poczta Polska EKONOMICZY 3 - 7 dni 6,99zł 0,00zł 0,00zł
Poczta Polska POCZTEX 48 2 dni 9,99 zł 0,00zł 0,00zł
Poczta Polska POCZTEX 24 1 dni 13,99zł 13,99zł 0,00zł
Kurier GLS 1 dni 15,99zł 15,99zł 0,00zł
Paczkomaty - Paczka w weekend 1 dni 13,99zł 13,99zł 0,00zł
Wysyłka do krajów UE 5-14 dni 35,00zł 35,00zł 35,00zł
Odbiór osobisty - Na terenie Starego Sącza (MAŁOPOLSKIE) 1 dni 0,00zł 0,00zł 0,00zł
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - POBRANIE ŚREDNI CZAS OCZEKIWANIA
OD WYSYŁKI DO OTRZYMANIA
DO 99,99zł 100,00 - 199,99zł OD 200,00zł
Paczkomaty 24 1 dni 13,99zł 5,00zł 5,00zł
Odbiór w punkcie Poczta Polska 2 dni 13,99zł 4,00zł 4,00zł
Poczta Polska POCZTEX 48 2 dni 13,99zł 4,00 4,00zł
Poczta Polska POCZTEX 24 1 dni 16,99zł 16,99zł 0,00zł
Kurier GLS 1 dni 17,99zł 17,99zł 0,00zł
Paczkomaty - Paczka w weekend 1 dni 18,99zł 18,99zł 0,00zł
Odbiór osobisty - Na terenie Starego Sącza (MAŁOPOLSKIE) 1 dni 0,00zł 0,00zł 0,00zł

2. PAKOWANIE:

Nie zależnie od wyboru pośrednika i formy wysyłki, każda paczka jest bardzo dyskretnie i bezpiecznie zapakowana.

  • Przy zakupie jednego produktu. Najczęściej produkt ten wraz z paragonem fiskalnym zawinięty jest czarną folią stretch. Następnie dla bezpieczeństwa w transporcie owinięty sztywnym kartonem i włożony do koperty bąbelkowej.

  • Przy zakupie kilku produktów. Najczęściej każdy z nich osobno zawijany jest czarną folią stretch,do jednego dodany jest paragon fiskalny. Tak zamaskowane produkty wkładane są do pudełka kartonowego. Wolna przestrzeń wypełniona jest specjalnym papierem, lub folią powietrzną, tak by produkty zamknięte w kartonie nie ruszały się. Karton po zamknięciu oklejany jest szarą taśmą, następnie całość jeszcze owijamy czarną folią stretch i kolejny raz owijamy szarą taśmą klejącą.


Na przesyłkach nic nie zdradza ich zawartości, oraz nadawcy. Nie ma informacji o sklepie ani jego nazwy. Nie umieszczamy tam także żądnych wzorów ani logotypów.

Nadawcą jest:

Firma Handlowo Usługowa URLIK
Bartłomiej Urlik
ul. Magazynowa 1
33-340 Stary Sącz


3. POŚREDNICY:

- POCZTA POLSKA -

Przesyłka jest nadawana jako list polecony lub paczka.
Wysyłka PRIORYTETOWA zwykle dochodzi do dwóch dni od daty nadania, EKONOMICZNA cztery do siedmiu dni.
Kupujący najczęściej dostaje AWIZO z informacją, że na poczcie czeka przesyłka.
Zdarza się jednak (jeżeli przesyłka jest niewielka), że listonosz przynosi ją do domu odbiorcy.
Przesyłki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej można śledzić przez internet.
Oto link to strony śledzenia: http://sledzenie.poczta-polska.pl/
We wskazanym miejscu należy wpisać nr przesyłki,
a otrzymają Państwo informację kiedy była wysłana i czy np. czeka już na poczcie.


- INPOST PACZKOMATY -

Przesyłki wysłane za pomocą tego pośrednika zazwyczaj dostarczane są za ok dwa dni od daty nadania.
Jest to chyba najdyskretniejsza forma odbioru zamówienia. Klient informowany jest za pomocą SMS i maila, że przesyłka czeka w paczkomacie do odbioru.
Paczkę nadaną paczkomatem można śledzić wpisując jej numer (otrzymają go Państwo sms-em i mailem po nadaniu) na stronie: http://www.paczkomaty.pl/.
Więcej informacji o tej formie wysyłki znajdą Państwo tutaj.


- KURIER GLS -

Bardzo szybka forma wysyłki. 99,9% klientów otrzymuje zamówiony towar na następny dzień od daty wysyłki.
Nasi Klienci wybierający tę formę dostawy informowani są na bieżąco poprzez SMS lub email o statusie paczki. Poza tym kurierzy często dzwonią do odbiorców paczek.
Dzięki temu Klienci mogą umówić się telefonicznie z kurierem na najwygodniejszy czas i miejsce odbioru paczki.

Firma GLS umożliwia śledzenie przesyłek pod tym linkiem: GLS śledzenie


W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami: tel: 801 011 338 lub 724 689 275
email: kontakt@erozkosz.pl

Zamawiając w naszym sklepie, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

1. Tradycyjny przelew

numer naszego konta:

IDEA BANK 77 1950 0001 2006 0063 9707 0001 

podając w tytule przelewu numer zamówienia

2. Płatności w systemie Tpay - powiązane systemy i banki:

3. Płatności w systemie PayU - powiązane systemy i banki:
4. Płatności w systemie PayPal:

Jest to system powiązany z kartą debetową użytkownika. Umożliwia szybkie płatności przez email. 

PayPal to system umożliwiający szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze otrzymywanie i wysyłanie płatności online. Oferowane przez nas rozwiązanie płatnicze dostępne jest zarówno dla firm, jak też osób prywatnych posiadających aktualny adres e-mail, dostęp do Internetu poprzez komputer, laptop lub inne urządzenie mobilne oraz skonfigurowane z kontem PayPal źródło finansowania płatności online.

5 Płatność przy odbiorze przesyłki: 

Forma płatności umożliwiająca zapłatę u kuriera w czasie odbioru przesyłki. 

  • Poczta Polska przyjmuje płatność tylko gotówką
  • Firma kurierska GLS umożliwia płatność gotówką lub BLIK
  • Firma inpost Paczkomaty24 umożliwia płatność w paczkomacie kartą kredytową lub systemem BLIK ( tutaj przed wyborem paczkomatu, należy zwrócić uwagę jakie formy wpłaty przyjmuje wybrany paczkomat)