ZAMÓW TELEFONICZNIE
801 011 338 lub SMSem 724 689 275
Wszystkie nasze paczki są DYSKRETNE
MY. SIZE 45 mm polecane do obwód penisa od 9,0 do 9,5 cm (w wzwodzie).
Informacje:
cienkie - ściśle przylegające
średnica: 45 mm, długość: 160 mm, grubość ścianek: 0.055 mm
do obwodu penisa 9,0 - 9,5 cm (w wzwodzie)
przezroczysta
pokryte środkiem nawilżającym
naturalna guma lateksowa
zakończona zbiorniczkiem
przyjazne dla Vegan
MY.SIZE PRO - tu każdy jest wyjątkowy:
Jest to jedyna marka na świecie, która oferuje aż 9 rozmiarów prezerwatyw. Swoją idealnie dopasowaną prezerwatywę możesz wybrać spośród takich rozmiarów jak: 45, 47, 49, 53, 57, 60, 64, 69, 72 mm.
Doskonała intensywność:
Prezerwatywy MY.SIZE PRO są teraz jeszcze cieńsze! Ścianki o szerokości 50-60µm, pozwalają na maksymalną bliskość podczas zbliżenia.
Maksymalne bezpieczeństwo:
Najczęstszą przyczyną pęknięcia prezerwatywy, jest jej nieodpowiednie założenie. Nie z MY.SIZE PRO! Idealnie dopasowane prezerwatywy są bardzo łatwe w zakładaniu oraz bardzo wytrzymałe.
Delikatne dla skóry:
MY.SIZE PRO to prezerwatywy o niskiej zawartości alergenów i wolne od zanieczyszczeń. Do ich produkcji używa się specjalnego lateksu VYTEX zawierającego 90% mniej białek lateksowych, niż zwykły lateks.
Przyjemny zapach:
Innowacyjny Lateks VYTEX sprawia także, że zapach klasycznej prezerwatywy lateksowej został zredukowany do minimum.
Przyjazne dla Vegan:
Prezerwatywy MY.SIZE PRO są w 100% wolne od składników pochodzenia zwierzęcego.
Wysoka jakość:
Produkty MY.SIZE PRO są stale sprawdzane na wszystkich etapach produkcji. W pełni bezpieczne i zgodne z dyrektywą UE dotyczącą wyrobów medycznych 93/42/EWG. Stały rozwój procesu produkcyjnego i środki ochrony środowiska zgodne z ISO 14001. Dodatkowo w 2021 roku ponad 60 % energii potrzebnych do produkcji prezerwatyw pochodzi z odnawialnych źródeł energii.
Prezerwatywy posiadają certyfikat jakości CE oraz ISO.
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość: http://erozkosz.pl/fotmularz_odstapienia.pdf Sprzedawca: Firma Handlowo - Usługowa "Urlik" PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz; 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl; 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od Umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Więcej informacji dostępne na stronie z regulaminem sklepu: |
Ogólne informacje o wysyłce. 1. KOSZTY: Koszty wysyłki w naszym sklepie zależne są od wartości zamówienia, jak i od wyboru pośrednika który zajmie się dostawą.
2. PAKOWANIE: Nie zależnie od wyboru pośrednika i formy wysyłki, każda paczka jest bardzo dyskretnie i bezpiecznie zapakowana.
Nadawcą jest: Firma Handlowo Usługowa URLIK
- POCZTA POLSKA - Przesyłka jest nadawana jako list polecony lub paczka.
Przesyłki wysłane za pomocą tego pośrednika zazwyczaj dostarczane są za ok dwa dni od daty nadania.
Bardzo szybka forma wysyłki. 99,9% klientów otrzymuje zamówiony towar na następny dzień od daty wysyłki.
|
Zamawiając w naszym sklepie, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności: |
|
1. Tradycyjny przelew |
numer naszego konta: IDEA BANK 77 1950 0001 2006 0063 9707 0001 podając w tytule przelewu numer zamówienia |
2. Płatności w systemie Tpay - powiązane systemy i banki: |
|
3. Płatności w systemie PayU - powiązane systemy i banki: | |
4. Płatności w systemie PayPal: |
Jest to system powiązany z kartą debetową użytkownika. Umożliwia szybkie płatności przez email. PayPal to system umożliwiający szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze otrzymywanie i wysyłanie płatności online. Oferowane przez nas rozwiązanie płatnicze dostępne jest zarówno dla firm, jak też osób prywatnych posiadających aktualny adres e-mail, dostęp do Internetu poprzez komputer, laptop lub inne urządzenie mobilne oraz skonfigurowane z kontem PayPal źródło finansowania płatności online. |
5 Płatność przy odbiorze przesyłki: |
Forma płatności umożliwiająca zapłatę u kuriera w czasie odbioru przesyłki.
|