ZAMÓW TELEFONICZNIE
801 011 338 lub SMSem 724 689 275
Wszystkie nasze paczki są DYSKRETNE
O EASYCONNECT
Wszystkie zabawki z linii EasyConnect mogą być używane za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji EasyConnect. Tutaj odblokujesz kilka unikalnych funkcji:
Standardowe wzory
Po otwarciu aplikacji możesz od razu rozpocząć zabawę, wybierając jeden z 9 standardowych wzorów wibracji. Za pomocą suwaka można dostosować intensywność wibracji.
Tworzenie własnych wzorów wibracji
Możesz spełnić wszystkie swoje najśmielsze marzenia dzięki funkcji Free Touch. Umożliwia ona dostosowanie interwału i intensywności wibracji oraz tworzenie własnych wzorów wibracji! Po znalezieniu wzoru, który Ci się podoba, możesz zapisać go w My Highlights, aby zawsze móc ponownie przeżyć najbardziej intensywne kulminacje.
Daleki dystans
Ta funkcja pozwala zniwelować dystans między Tobą a Twoim kochankiem, niezależnie od tego, gdzie się znajdujecie. Jest to idealne rozwiązanie dla par, które są w związku na odległość lub po prostu chcą doświadczyć czegoś nowego i ekscytującego. Udostępniając unikalne łącze, partner może zdalnie sterować zabawką i przejąć kontrolę nad przyjemnością.
Zabawka jest wyposażona we wbudowaną blokadę podróżną, a po odłożeniu telefonu podczas użytkowania ekran zostanie przyciemniony, aby zapobiec przypadkowej zmianie wzoru lub intensywności.
Jak aktywowana jest blokada podróżna?
Przytrzymaj przycisk zasilania przez 2-3 sekundy, aż poczujesz dwie krótkie wibracje, wskazujące, że blokada podróżna jest aktywna. Aby przetestować blokadę, naciśnij przycisk zasilania jeden raz. Dwukrotnie pojawi się migające światło, sygnalizując, że blokada podróżna jest aktywna, zapobiegając przypadkowym wibracjom. Aby ją dezaktywować, przytrzymaj przycisk zasilania przez 2 sekundy i poczuj dwa krótkie sygnały dźwiękowe, potwierdzające, że blokada podróżna jest teraz wyłączona.
Jak włącza się zabawkę?
Przytrzymaj przycisk zasilania przez 1 sekundę, aż poczujesz krótką wibrację. Oznacza to, że zabawka jest włączona i znajduje się w trybie gotowości, gotowa do połączenia za pośrednictwem aplikacji.
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość: http://erozkosz.pl/fotmularz_odstapienia.pdf Sprzedawca: Firma Handlowo - Usługowa "Urlik" PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Magazynowa 1, 33-340 Stary Sącz; 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@erozkosz.pl; 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od Umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Więcej informacji dostępne na stronie z regulaminem sklepu: |
Ogólne informacje o wysyłce. 1. KOSZTY: Koszty wysyłki w naszym sklepie zależne są od wartości zamówienia, jak i od wyboru pośrednika który zajmie się dostawą.
2. PAKOWANIE: Nie zależnie od wyboru pośrednika i formy wysyłki, każda paczka jest bardzo dyskretnie i bezpiecznie zapakowana.
Nadawcą jest: Firma Handlowo Usługowa URLIK
- POCZTA POLSKA - Przesyłka jest nadawana jako list polecony lub paczka.
Przesyłki wysłane za pomocą tego pośrednika zazwyczaj dostarczane są za ok dwa dni od daty nadania.
Bardzo szybka forma wysyłki. 99,9% klientów otrzymuje zamówiony towar na następny dzień od daty wysyłki.
|
Zamawiając w naszym sklepie, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności: |
|
1. Tradycyjny przelew |
numer naszego konta: IDEA BANK 77 1950 0001 2006 0063 9707 0001 podając w tytule przelewu numer zamówienia |
2. Płatności w systemie Tpay - powiązane systemy i banki: |
|
3. Płatności w systemie PayU - powiązane systemy i banki: | |
4. Płatności w systemie PayPal: |
Jest to system powiązany z kartą debetową użytkownika. Umożliwia szybkie płatności przez email. PayPal to system umożliwiający szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze otrzymywanie i wysyłanie płatności online. Oferowane przez nas rozwiązanie płatnicze dostępne jest zarówno dla firm, jak też osób prywatnych posiadających aktualny adres e-mail, dostęp do Internetu poprzez komputer, laptop lub inne urządzenie mobilne oraz skonfigurowane z kontem PayPal źródło finansowania płatności online. |
5 Płatność przy odbiorze przesyłki: |
Forma płatności umożliwiająca zapłatę u kuriera w czasie odbioru przesyłki.
|